The man of my dreams is giving me nightmares

På väg att bli sjuk. Fasen! Min hals värker och jag känner mig helt dimmig i skallen. Tur att jag fick 50 Drive-In Movie Classics idag då! (fast med min tur lär de ju inte vara kompatibla med min dvd-spelare). Med titlar som "Count Dracula and his Vampire Bride", "Don't Look in the Basement", "Horror of the Zombies", "Invasion of the Bee Girls", "Mama Dracula", "Slave of the Cannibal God", "Vengeance of the Zombies", "The Werewolf vs. Vampire Women" och "Black Hooker", hur kan man då klaga? :D

Jag skall äta lite snart. Har köpt fiskgratäng. Sedan får vi se ifall jag orkar spela den sista lilla biten till lvl 35 eller om jag försöker fixa att se lite b-film. Jag vet inte, beror på hur skallen mår och vad som händer. Skulle få lite hjälp av hilevelsnubbarna i guildet var det sagt, förhoppningsvis har de tid och lust :)

Jag gillar inte att vara sjuk när det är så vackert väder.
Däremot gillar jag att sjunga Depeche Mode-låtar när jag går till macken!

Jag tror att det är Viktor som har smittat mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0