The expiration date's come and gone now, baby

Jag städar fortfarande.

Idag är det förtvivlat och förtjusande varmt ute! Cirka 16 grader och gassande solsken, jag har varit på Systemet och jag brinner snart upp. Så nu skall jag ta av mig kläderna och fjanta runt i linne och shorts istället - det är svalare så.

Klar med badrummet, halvklar med första lagret i hallen, sedan blir det köket. Köket kommer att ta längst tid, för där är all disk. Skall även springa ner i källaren med en massa stuff, håhå jaja.

Kommentarer
Postat av: aspungen

Hej, hittar ingen mejladress här, skulle bara säga att jag såg din kommentar på hanna fridéns blogg om att du kände igen dig. tänkte bara säga att du kan fråga mig om saker om du vill. jag har själv asperger och adhd. du kan läsa en del om det i min blogg också. annars är det bara att mejla.

2007-03-10 @ 14:28:02
URL: http://aspungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0