Ta mig i din famn

Jag kom till lvl 39 och halvvägs till lvl 40, men jag ger upp för kvällen. Jag kan ta mig till 40 innan halv tre inatt, men jag är trött efter gårdagens natt och jag kan lika så gott levla den sista lilla biten imorgon faktiskt. 1,5 lvl är inte SÅ dåligt.
Har questat lite med en i guildet och kört instance med Jacob och Viktor, vilket var trevligt. Var med i ett jättekul helsvenskt party och körde tre omgångar Scarlet Monastery, nu har jag min mössa men inte mitt halsband. Får köra några runs i SM imorgon också tror jag... Fint ställe att dinga på, om inte annat ^_^

Imorgon har jag en läkartid klockan elva, och sedan skall jag spela lite WoW tänkte jag. Så fort jag dingat 40 skall jag logga ner och sätta mig med läxan och komma en bit med den; när jag känner att läxan är under kontroll får jag lov att spela igen. Jag har tisdagen ledig så jag kan ju göra klart läxan då, men två tredjedelar skall göras under morgondagen. Det är alldeles för lätt att fastna vid datorn istället, tyvärr.

Läser ut min bok ikväll, har tagit en liten paus från Auschwitz och läser för tillfället om Stephen Kings Maratonmarschen.  Har läst det ett antal gånger, nu senast var när vi byggde hus i Karlskoga i somras och jag stekte korv åt grabbarna, så jag har soliga, rökiga, matiga minnen. Det är fint att ha sådana rara associationer till böcker :) (i synnerhet till skräckböcker, haha ^_^)

Måste ta itu med att planera mitt kalas också. Glöm inte bort att jag fyller år på tisdag nästa vecka! Den 27:e mars blir jag 23 år gammal, kom ihåg att säga grattis då ;)

Nu skall jag gå till sängs och försöka låta bli att hosta lungorna ur mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0