Swallowing diamonds cutting throat

Jag håller på att somna. Jag sov nog några minuter, med min bok tryckt mot min soffa och med en spik i munnen. Kunde kanske sluta illa, det där.

Jag vet inte, jag. Det är alldeles för mycket som skall pluggas in, och egentligen borde jag väl ge upp pluggandet till fördel för städning, grammatikplugg och diskning, men jag vill ju försöka. Jag vill give it my best och det stör mig att my best inte kommer att räcka ens halvvägs, för det är alldeles för mycket som måste fastna tillräckligt och det är för mycket som måste läsas och jag kommer inte ens att hinna göra anteckningar. Hej och hå.

Det är ju mitt eget fel. Hade jag gjort bättre ifrån mig på tentan i Struktur II hade jag kunnat plugga Variation och Utveckling hela veckan istället för att börja sista dagen innan det är dags. Och hade jag låtit bli att spela WoW så hade det också varit en fördel. Å andra sidan hade jag fortfarande haft lika mycket som skulle fastna, så jag vet inte. Men mitt fel är det i vilket fall som helst.

Måste kolla upp när omtentan är. Den lär ju krocka med alla andra tentor den också.

FAN. Jag vet inte hur jag skall göra. Det känns dumt att läsa hundratals sidor när jag inte kommer att klara det, men det känns lika dumt att låta bli. Och jag har andra saker att göra, så är det slöseri med tid eller inte? Jag kommer ju att gå dit imorgon och skriva tentan ändå, men ändå. ÄNDÅ ÄNDÅ ÄNDÅ.

Kommentarer
Postat av: kribz

kan utan tvekan säga att jag vet precis hur det känns. drick kaffe och ta pauser då och då så att huvudet får vila, annars blir det lätt förvirrat. det är ju mest värt att försöka. klarar du det inte har du mer kött på benen till nästa omtenta.
hoppas det går bra!

2007-03-08 @ 15:38:53
URL: http://kribz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0