Sagovindars boning

Sommarplaner? You betcha!
  • Sweden Rock Festival
  • Medeltidsveckan
  • Åka utomlands med familjen för att fira att Papst fyller 50
  • Åka till Dublin och hälsa på Greg
Fast känner mig helt nervig angående den första. Jag hoppas verkligen att Simon HAR köpt en biljett som han sade, vem skall jag annars leka med i tre dagar och till bra musik? :S Piipi skulle kanske dit, men i så fall som staff och då hinner han ju inte leka med mig hela tiden. Ryktet går att Lena skall dit också, får se ifall jag får snylta på hennes uppmärksamhet i värsta fall :)

Nu skall jag koka pasta. Mrrr. Carbonara <3

Kommentarer
Postat av: Daniel

När är den här medeltids veckan?

2007-03-19 @ 16:47:09
Postat av: Zombielicious

Vecka 32. Inleds på söndagen v.31

2007-03-19 @ 17:08:18
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0