Redhead Bedhead vs. Dirty Blonde

Jag har ätit lite. Nu mår jag lite bättre. Lite lite lite. Lite lagom. Jag är inte lika svag som jag var förut, i alla fall. Nu ser jag på Vänner och sedan skall jag se på Simpsons, tänkte jag. Såvida jag inte orkar spela lite WoW, det hade varit fint...

Jag hostar lite. Äckelpäckel. Skall nog äta mer youghurt sedan, det är bra. Fyller magen.



Caroline röstar på rött hår. Men det blir nog kanske blont. Får se, får se. Funderade på att i så fall färga det naturblont. Inte platina, utan min riktiga blonda. Like this:


Kommentarer
Postat av: daniel

du e verkligen söt i rött

2007-03-13 @ 23:39:18
Postat av: kribz

rött var skitsnyggt! å andra sidan är rött min favoritfärg så jag kan vara lite partisk ;)

2007-03-14 @ 07:24:52
URL: http://kribz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0