Puny mortals

Dagens bortförklaring 1:

I kategorin: "Hej jag vet inte hur AH fungerar, eller i alla fall låtsas jag som det, hahahaha"

Dagens bortförklaring 2:
lvl 38 Warrior: "Det här är min första karaktär, jag vet inte hur man tankar, jag har ingen sköld".
Om man är lvl 38 utan att ha gått i en enda instance måste man ha haft en väldigt tråkig lvling bakom sig. Har man varit i en instance däremot, så borde man illa kvickt ha fattat att den huvudsakliga anledningen till att folk vill ha med en warrior i ett five people-party är för att man behöver en tank. Inte för att ha någon som nästan hamnar under healern på DM-list. (och med tanke på att en healer inte skall ha en enda procent skada så kan ni ju tänka er hur smidigt DET är :p)

Jag stör mig på n00bs. Inte ens JAG var så korkad när jag hade min första karaktär. (-_-)
Nu skall jag färga håret.

Kommentarer
Postat av: suzy

hahah, jag är lvl45 warrior och jag har fan tankat i varenda instance jag haft tillgång till. va fan är meningen med att va warrior om man inte vill va tank?

2007-03-25 @ 14:45:39
Postat av: Zombielicious

Jag undrar det! Folk är så konstiga. Spela din klass, eller gör en ny karaktär som är den klass du hellre vill vara.
Samma gäller de som inte alls har koll på vad de olika klasserna gör, som de som blir skitsura på mig för att jag inte HELAR dem. Eh, jag är mage, var det något mer? :P

2007-03-25 @ 16:26:50
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: caroline

jag har inte sprunigt någon instance med min nuvarande lock. och min lvling har inte varit tråkig.

2007-03-26 @ 07:53:41
Postat av: Zombielicious

Vet du hur du hanterar din klass när du väl hamnar i en instance då?

:P

2007-03-26 @ 08:09:50
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0