Psykbryt

Konsumbloggen är skitkul i sig, men det här inlägget fick mig verkligen att gapskratta rätt ut. Det var alldeles för många bra saker i det :D

En vacker dag skall jag skriva ner alla mina historier från mina två arbetsplatser. Kanske till och med börjar idag. :)
Så! Detta är första inlägget i min nya kategori. Jag har skumma stammisar, folk som inte fattar hur man beter sig i en kassa, allmäna hjärnsläpp och spännande actiondramer att dela med mig av. Kul, vad? :) (alla kommer att figurera under fingerade namn, jag vill inte hänga ut folk.)

(jag har tusen historier. ni kommer att tröttna snabbare än jag på detta ;))

Kommentarer
Postat av: Autoblue

Hello, any body here???

2010-09-20 @ 10:19:58
URL: http://autoblue.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0