På MSN med pappa

P: Tv4 kommer till hallen för inspelning
C: jaså? vad skall de spela in?
P: Mojje heter visst nån kändis
C: jaså?
P: ska spela in en låt i hallen
C: haha, lagom skumt
P: tror den går:
P: Kastar mina klot
P: lagom fort
P: som jag alltid gjort
P: För jag Mojje
P: o jag kan skoje
P: skojje i hallen
P: med mojjeballen
C: vad du snackar skit :D
C: MOJJEBaLLEN!?
P: tror den går så
P: ja den sitter i mitten nere nånstans
C: jag får tandvärk av att prata med dig :P
P: lol
P: de e sant om tv4 O MOJJE
C: jag har aldrig hört talas om någon kändis som heter mojje
P: han har nåt morronprogram för barn
C: mkay...
C: moget :P
P: de kommer i april
C: jag får se då :)
P: Bröderna Marx Chiccolina, adolf hitler & Mojje
C: wtf?!
C: [heil] (hitlersmiley)
P: wtf
P: sånt där e förbudetb o ha i datorn
C: :D
C: det var du som började!
P: kan du inte ha lite barnporr som alla andra
C: haha :D
P: Vi har döpt vårt hus till blåkulla
C: jaså?
P: eftersom du kommer hit i påsk lol
C: lol
P: glöm inte kvasten...katt har vi här


Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Hahaha, föräldrar på MSN är lustiga. Då jag pratar med mamma skickar hon hela tiden smileys med män som svingar med penisar eller kvinnor som flyger iväg då dom kör doggystyle haha.

2007-03-15 @ 09:24:51
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Zombielicious

Det är alltid lika kul att chatta med pappa :D

2007-03-15 @ 10:16:43
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0