Nevermore

Grrufgh. Städa tråkigt. Tvätta tråkigt. Zombie vill läsa serier och se på skräckfilm. Dumligheter!
Halvklar i köket, klar med tvätten om tjugo minuter, och sedan skall jag ...förflytta saker ner i källarförrådet. Typ mitt stora lager med kläder som nog behöver tvättas och som därmed får gömmas i källaren tills det blir dags. Och de där jackorna som var jättebra i december men som inte alls används när det är tjugo grader varmt ute. Så det är vad jag borde göra. OCH betala räkningar! Vad gör jag istället? Läser filmtidningar och slöar lite framför datorn. Mrrr. Dumzombie.

Nåväl. Jag skall get going och komma igång igen nu, jag ville bara gnälla av mig lite. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0