Lies and secrets

Jag drömde att jag efter mycket möda lyckades ta mig in på ett nöjesfält som låg på en tågstation jag har snuddat vid tidigare i drömmar, och där fanns ett stort hav där folk surfade och for omkring. Det var en musikvideoinspelning, och plötsligt fick jag syn på att det var Misfits som spelade in. Michale Graves for runt som en dåre i vattnet, och jag skulle få vara med i musikvideon. Först fick jag göra spökiga rörelser med fingrarna bakom en skärm, och sedan skulle jag vara utklädd till Batman, vilket jag surade lite över. "Alla tjejer vill ju ligga med Batman, det är ju klart, men hur många killar kan man ragga upp i den här?!" gnällde jag, för jag ville ju ragga upp Graves. Sedan ringde väckarklockan, så jag fick aldrig reda på hur het Graves var på Batman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0