Leave me here to rot and forget about me, please

Nu orkar jag inte städa mer. Lägenheten ser MYCKET trevligare ut än förut, så det får duga. Jag är så trött, men jag kommer inte i säng än på nio-tio timmar :P Nåväl. Jag blir nog piggare när jag fått duscha, tror jag! Och duscha skall jag göra nu, så är jag påklädd och charmerande när Viktor kommer, istället för naken och inlåst på toaletten. :P

Jag är hungrig, men jag har ingen mat hemma. Får ta det lite lugnt med alkoholen ikväll, helt enkelt, så ordnar det sig. Jag har lite choklad jag kan äta... Orkar inte gå ut till affären igen, det är förvisso fortfarande ljuvlig svalka istället för nedrig kyla i luften, men ändå. Man kan ju inte äta ihjäl sig nu heller!

Duscha, klä på sig, spela lite WoW. Lotta pratade om att jag skulle kunna bränna ut en skiva till förfesten, men jag vill inte ha en massa folk att dissa min musiksmak så jag skippar nog det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0