Kill it with fire

Äntligen lvl 38, äntligen klar med alla skitjobbiga Magequests jag hade i Dustwallow Marsh. Yay! Räknar med att försöka ta mig till 40 på söndag, då har jag en massa rested och en hel dag på mig.

Imorgon blir det Kult. Inatt blir det djuphosta och snörvel och blä. Jag gillar inte alls att hosta; jag är hellre febrig än hostig. Vi får se om det går över...

Min smörgåstårta var jättegod! Jag såg aldrig Frasier, hittade inte dvd-kontrollen, så jag såg på Spirited Away i datorn istället. Gick lika bra det ^_^

Nu skall jag sova för jag är alldeles dödstrött. Sitta och skriva tenta kanske inte precis framstår som tungt jobb, men den mentala ansträngningen får ner mig på knä anyday, baby. Och allt WoW:ande sög åt sig den sista energin... Så, jag behöver vara i Helsingborg vid tre imorgon, då går det förhoppningsvis ett tåg vid halv tre och då behöver jag gå upp ...tolv? Sätter klockan på elva, ser hur pigg jag är när jag vaknar, helt enkelt :)

(jag vill vrålhosta en gång eller två så jag får bort monstren ur min hals :S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0