Kill it with fire

Jag drömde att jag och Lotta försökte döda en häst i ett källarförråd genom att sätta eld på den. Sedan tog vi hissen upp, var helt förtvivlade eftersom vi kunde höra den brinnande hästens skrin hela vägen upp och sedan försöke vi låtsas om inget genom att städa bord på en restaurant i samma hus, där hennes mor jobbade.

Idag skall jag åka in till Lund, hämta min omtenta, och sedan sätta mig på UC och glo. Efter det skall jag ta en snabbrunda på stan och se ifall jag kan hitta ett bra rött eller svart lackskärp. Behöver komma igång med pluggandet inför fredagen också, håhå jaja. Jag vill spela WoW, men måste verkligen pausa lite, för min kropp kraschar. Kanske vaknar jag utvilad om jag inte ägnar all tid åt att levla.

Level 31 nu, för övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0