It's such a good day for dying

Fruktansvärt sömnig. Funderar på om det kan vara värt att sova middag en timme eller två, men har en känsla av att det kan vara bättre att låta bli. Om tre timmar skall jag sitta på ett tåg till Helsingborg, för vi skall tydligen spela KULT ikväll. Vi får se väl se hur Viktor mår först, jag söp ner honom på vodka igår :P

Jag har köpt den fina epic-staffen! Hittade den för 270g på AH och fick låna 110g av den väldigt snälle Formido, så nu har jag en jättefin epic staff men inga pengar, alls :P Ohwell :)
Måste orka masa mig till 49 så att jag kan börja använda min fina staff, men det går segt idag. Hjärnan är inte riktigt med, och ögonen envisas med att stängas.
Det känns inte riktigt som att det är en sådan värst bra idé att spela KULT ikväll, om jag skall vara ärlig :P

Gårdagkvällen var väldigt trevlig! Viktor och Smege dök upp redan sju, då hade jag inte ens hunnit duscha, så de roade sig med att se på filmer på Youtube medan jag tog en timme på mig i badrummet. Sedan kom Robin och Jonas, och sedan kom Lotta med Tobias, Daniel (??) och Marie. Jag har väldigt mycket tårta kvar; det finns en bit kvar av den blåa (jordgubbstårtan) och nästan hela kvar av den gröna (chokladtårtan), men jag är inte alls sugen på tårta så jag får slänga dem :P

(sova sova sova sova)

Kanske skall ta en dusch nu. Brukar bli lite piggare av det.
TMNT har kommit till Sverige nu, men visas bara med svenskt tal. OM JAG VILL SE SKÖLDPADDOR SLÅSS PÅ SVENSKA GÅR JAG VÄL TILL ETT ZOO?! Sicken dynga :( Får se ifall det går att få tag på en engelsk version, jag gillar Turtles :) (jag har en liten Rafael och en liten Michelangelo sittande bredvid min säng)

Eskobar i högtalarna. Bra bakismusik. Sjunger och försöker låta bli att somna. Mrrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0