Is evil in the flesh?

Saker jag behöver planera/fundera på:
  • Tårta/tårtor till nästa fredag. Vad skall det vara på? Jag vill ha monstertårtor. Hjärnsubstans. Blooood!
  • Outfit. Hej hå, min garderob är plötsligt inte alls tillräckligt spännande. This will take some thinking...
  • Hur fan blir jag frisk snabbt? Min näsa är plötsligt Niagarafallet. Kill me, now!
  • När har jag tid att städa hela lägenheten så att den är supernajs när folk kommer hit?
  • Var far har jag lagt nyckelknippan med min tvättnyckel på?!

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

GAHH, så störande då tvättnyckeln är borta. Jag har kört mycket tvättställetvättning pga sånt.. Nu har man ju dock tvättmaskin i lägenheten. ;)

2007-03-19 @ 15:16:35
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Zombielicious

Argh! Sicken lyx! Jag har inte plats för en tvättmaskin i min lägenhet :( Fast vi har jättebra tvättstuga. Just nu har jag liksom bokat samma datum och tid nästa månad som denna eftersom jag inte kan låsa upp och flytta min markering :D Nackdelen är följande: Det datumet vid den tiden är jag på Vogon Variety och svänger mina lurviga. Eek!

2007-03-19 @ 15:19:48
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0