I will not feel sorry they will all find out

Jag känner mig fortfarande nyvaken, och då har halva dagen gått.

Har påbörjat omtentan, skall åka in till Lund senast tio imorgon och sedan sitta där ett bra tag så att jag blir klar. Här hemma blir jag bara distraherad av datorn, så det är ingen idé alls att sitta hemma och försöka plugga. Spelade lite WoW, men jag blev gankad och corpsecampad så till den milda grad att jag blev skitsur och loggade av. Fan, vad jag hatar PvP. Men nu har jag kommit så långt så nu orkar jag inte plocka upp och fortsätta på Kiiri, och jag vill ju faktiskt spela med mina vänner. Jag får fortsätta spela på nätterna, då sover alla djävla fjortisar som spelar alliance.

Hittade två alternativ till skärp till lördag idag: Ett rött och ett svart lackskärp. Rött är nog roligast, men frågan är om jag inte måste ha röda skor då... De röda skor jag har har jag inte gått in, och de ger mig skoskav och fotvärk. Alltså borde jag satsa på svarta skor, och då är det snyggare med svart skärp till istället. Jag skall fundera lite! (och om vissa personer håller sig borta från samma ställen som jag i fortsättningen vore livet oh så mycket härligare!)

Apropå härligt:
Idag har jag glidit runt i vårskor, och ett tag sken solen in genom de dystra fönstren i Undercity. Sjukt bra! Sedan blev det mulet, iskallt och snöblandat regn, men den korta halvtimmen solsken var väldigt trevlig.

Pratade med mamma Eric i telefon i tio minuter, och han skall vara rar att försöka hjälpa mig fixa sommarjobb tillsammans med dem i Vikingabyn i sommar. Det hade varit sweet som fan att ha ett jobb också nämligen, och inte bara ha studiebidraget att andas genom. Får jag inte jobb vet jag dock inte om det blir Skåne eller Gotland som gäller - vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0