I turned in to a martian, I can't even remember my name

Jag, um, råkade sova en stund. Låg i sängen och vilade lite, vaknade två timmar senare och var allmänt förvirrad. Jag har inte en blekaste vad jag drömde (eller? Piipi var med, minns jag... det var kanske något medeltidsveckan-lajv-wow-baserat?) och åt lite macka för att fylla min elakt tomma mage.

Nu skall jag duscha, sedan skall jag spela lite WoW. Tänkte se Simpsons, men de visar bara gamla säsonger nu och de är så fult tecknade att jag inte alls vill.

Orkade inte städa klart hela köket. Imorgon har jag tvättid, och på fredag skall vi inte i skolan, så jag hinner ägna hela morgondagen åt att städa. Får se hur sent det blir ikväll, beror på om jag kommer igång med något bra eller inte. Just nu har jag 187g, jag skickade 5g till min alt Opakarkat också.

I högtalarna: Gotham Road/Michale Graves/Misfits (kärlek, alltså ^_^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0