I just need some homies to smoke with

Jag älskar att ha möjligheten att strunta i att ställa min väckarklocka och istället vakna när jag helt enkelt inte kan sova mer :) 11:36 är en bra tid att vakna en lördag morgon! Muttrar lite över att jag trots att jag knappt drack något igår är en aning bakis, men det går snart över och varför sura bort en strålande dag?

Det är sjutton grader mot mitt köksfönster, så förmodligen en sisådär 14-16 nere vid markytan. Finfint!

Idag skall jag göra noll och ingenting. Kanske köpa lite hårfärg... Kanske man borde åka in till Lund? De har billigare och bättre blekning på H&M än jag kan köpa här. Får se hur mycket pengar jag har, men jag tror att jag lugnt har till två kartonger, så får jag köpa blond färg på måndag när jag kan ta ut pengar igen. (såvida jag inte snubblar på en bank som har lördagsöppet, men det har de väl sällan? ...undrar om kävlingebanken stänger tolv?)

Ut på äventyr, alltså. Trevligt! Får gå och klä på mig, I guess :)

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Ah du håller också på med blonderingsproceduren nu alltså? =) Det här kommer bli shitbajs dyrt för mig men vafan bättre att pröjsa lite extra & bli helnöjd än bli halvnöjd, sen att man inte har så mycket pengar att pröjsa med är en annan femma.. :S Du var brunett nyss eller?? Eller är jag drogad & minns fel? OH TELL ME!

2007-03-24 @ 15:51:39
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Zombielicious

Jag hade svart hår :) Nu är det ...orange :o
Skall springa över till Coop om en liten stund och köpa mer blekning och hårfärg, så att jag slutar se ut som en ledsen morot i skallen ^_^
Planen är att jag skall ha min naturliga blonda när allt det här är över :)

2007-03-24 @ 17:43:29
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Haha jag är lite lätt orange jag också nu, på vissa partier.. Men dessutom har jag grymt KORT hår eftersom frisören klippte bort så mycket rött, & jag upptäckte att jag passar bra i kort hår så länge jag lyckas hålla frisyren från att se ut som en Per Gessle-knullfrisyr.

Men extensions soon I'll come! :D

2007-03-24 @ 20:20:20
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Zombielicious

Du borde ha en kort afro :D Det hade varit asgulligt ^^ Jag skall klippa upp nacken snart, så att jag slutar ha hockey ;)

2007-03-25 @ 14:24:38
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0