I guess it's just because

Himlen är klarblå. Fåglarna kvittrar. Det är så annorlunda VARM vår ute och jag älskar det. Idag är jag väldigt marin i marinblå byxor och en röd/vitrandig tröja. Skall ha mina röda ballerinas med vita prickar till det.

Känner mig faktiskt ganska laddad inför tentan. Ja, bortsett från det här Lotta sade igår kväll. Men... varför stressa upp sig över det? Går det så går det och går det inte så går det inte.

Lyssnar på Buddy Holly och känner mig helt pipig. Pipglad. Det finns typ inget sötare och mer passande att lyssna på än den gode Buddy när vädret är sådant här! Det får mig att vilja dra fram alla mina söta små klänningar och springa runt i dem istället, men eftersom jag faktiskt är förkyld så får det vara lite mer påklätt idag. Och sexton grader är inte tjugofem grader, så jag måste försöka hålla efter mig liiiite mer.

Funderar på att kanske göra en mer solbaserad design. Jag känner för lite förändring igen. En massa sand och sol och hav och vindar och så. Mrr, nu vill jag hem till mitt älskade Gotland <3 (BOKA BILJETTER IKVÄLL, SNORUNGE!!)

:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0