Heals the pain

Lite sleepy, men jag mår bättre. Har fortfarande lite ont i halsen, och näsan har börjat bli elak mot mig, men men. Jag får försöka överleva ändå!

Drömde om Greg, men jag minns inte riktigt vad. Vi bodde nere i Annas rum i gamla huset i alla fall, och han satt vid datorn för att fixa en massa saker, och sedan kelade vi... Och sedan vaknade jag, typ.

Halv tolv skall jag ta tåget in till Lund, och sedan får vi se hur det går med allt pluggande. Heh, bra att man sätter sig sista dagen före med något man de facto har haft elva veckor på sig. That's right, elva veckor, since detta är vecka elva och vi fick reda på tentadatumet INNAN nyår. Ibland tar man verkligen tillvara på tiden ;)

Kläder är nog en bra start idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0