Hate the living, love the dead

Nu är det sovdags. Har spelat WoW, först i en mystisk pug som förvisso var fylld av trevliga folk, men samtidigt var den värdelös. När vi wipeades för femte gången vid första bossen i Zul'Farrak gav jag upp, och fick istället hjälp av Muajihwe och en snäll shaman jag känner :)

Jag blev erbjuden 100g för att dejta en skum snubbe i gruppen... Och dagens catchphrase är inget mindre än "www.carebear.com" eller månne "www.care.com". Don't ask me why :P

Imorgon skall jag städa. Jag orkade nästan med all disk idag innan jag somnade, så köket borde gå ganska snabbt att städa imorgon! Tvättid mellan två och fem, och sedan kan jag ägna kvällen åt att masa mig den sista lilla sträckan till 46. Mrrr.

Är helt sleepy nu, så jag vet inte om det jag skriver blir läsligt. Grus i ögonen, brukar det kallas.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0