Green biosphere

Nu har jag mailat in min språkgrej. Jag hoppas att jag får godkänt, det var i särklass något av det tråkigaste jag gjort hittills :P Nu är det dock över! Jag tror inte att jag har några skumma läxor, så då har jag bara föreläsningar och ledighet att se fram emot tills veckan är över!

Får imorgon runt lunch reda på om Viktor ville komma hit imorgon kväll eller inte. Då hinner jag förhoppningsvis städa i tid, haha. Det ser lite knepisch ut här hemma. I vilket fall som så skall jag bädda i mina fina rosa lakan igen. Det såg helt enkelt alldeles för rart ut! (eller kanske mina monsterlakan? de är också lite rosa)

Dags att försöka sova lite. Skall bara kika brevlådan i WoW först.

Ett stycke hunkig sångare: *klick*
(och kom igen, Alexander Bard är ju jättesöt som Hitler-lookalike! ^_^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0