Freak on a leash

Dekandens. Jag beställde lite film: Två dubbel-dvd med filmer av Ed Wood, en box med femtio Drive-in-horrors och en box med femtio horror movies. Vi snackar femtiotal, vi snackar B-film och vi snackar monster! Nu har jag något att roa mig med resten av året ^_^

Plugglusten försvann totalt. Funderar på att städa lite, då kanske jag peppar upp mig på pluggandet igen. Kanske. Maybe baby.

Mamma vill ha en önskelista av mig. Jag tänkte:
  1. En digitalkamera, eftersom min försvann.
  2. En biljett till SRF, för jag vill se Dumme Birger och Blind Guardian. Aerosmith kunde vara lite kul också :)
  3. Ett Sega Megadrive som fungerar. Det kostar ju inte så mycket, faktiskt.
  4. Prenumeration på någon kul spel/filmtidning.
  5. Kläder och skor. Från typ eBay. Mrrrr. eeeeeeBaaaaay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0