Embraced by Cthulhu

(jag saknar banne mig Christoffer!)

Hemma från Lund igen. Nu skall jag städa köket och dansa runt och sjunga, tänkte jag. Idag har jag och Lotta varit busiga som få och smet ifrån lektionen på rasten. Men gudars skymning, jag var på väg att somna och hon var nästan lika knäpp hon! Istället gled vi till Panduro där jag köpte karamellfärg till mina tårtor, samt förtjust pep över den rosa plasten de säljer där. Gjorde genast upp planer på att sy en outfit i plast till någon omgång Vogon, måste bara komma fram till hur i hela fridens namn man bär upp plast på ett snyggt sätt ;)

Lotta bjöd på smörgåstårta på Mormors, men sedan blev vi båda illamående av den så det blir ingen mer smörgåstårta nu. Jag höll låda och berättade om lajv, sågolyckor, bombhot och arbetskamrater. Det var trevligt :) (jag höll låda innan lektionen i morse också, till slut avbröt Lotta och sade "alltså, jag tappade tråden för länge sedan". Jag är alldeles för associativ när jag pratar, folk har svårt att hänga med i mina hopp och resonemang ;))

Inne på Lagerhaus upptäckte vi till vår förtvivlan att de gjort en ljustake på fot av tentakelfittan. Började genast smida onda planer på att köpa en sådan till Eric, vi får se hur det blir med det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0