Destruction is not far away

WoW-dröm blandad med gammal och ny verklighet. Jag sökte upp Emma, Hanna och Ida för att fråga om de visste hur jag kunde göra en ninjamask av gips att ha på Vogon när jag skulle dit med Lotta. Emma satt i telefon och skrattade och plötsligt fick jag ta över samtalet och hajade ju att meningen var att vi skulle skämta med han som satt på andra tråden. Det visade sig vara Kim från min högstadieklass och plötsligt hade jag givit honom mitt telefonnummer också! Sedan skulle jag till Lekstugan och köpa gips och fick då ta min mount eftersom det var en massa gankers ute, och sedan skulle jag questa och Kim var questgiver. Lagom knepigt.

Skall kolla brevlådan i WoW, och sedan skall jag göra min läxa. And that's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0