Creepshow Peepshow

Jag smet hem från skolan på rasten. Sade till Marit dock, så helt smitigt var det väl kanske inte. Och jag var ju närvarande under den viktigaste delen av lektionen. Hostade för mycket, torrhosta. Kan inte ens hosta ordentligt så att jag blir av med det, liksom. Nackdel. Missnöje.

Spela lite WoW, sedan se ifall jag kan få kontakt med Vicky och se ifall han skall hit ikväll eller inte. Skall han hit skall jag städa, annars spelar jag nog lite mer WoW. Skall posta mitt betyg någongång under dagen också, så att det är klart.

Dagens slutsats: Förr i tiden skrev de djävligt snuskiga berättelser. Allt handlade om sex och våld! Precis som idag. Idag var igår var för hundra år sedan var för femhundra år sedan. Och så vidare, in aeternum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0