But I've seen better days

Lagom död. Jag förstod först inte att väckarklockan ringde - i vanliga fall vaknar jag direkt när den börjar yla. Läste mig till sömns i en av skolböckerna igår. Idag skall jag ta tåget som går tio över elva så jag hinner nog läsa lite innan dess. Fast jag vill helst somna om...

Drömmen försvann. Det var ändå bara förvirring.

Jahaja. Tenta. Och jag kan inte ett ynkligt dugg. Pinsamt, jag tycker inte alls om detta. Jag VILL ju göra bra ifrån mig, jag vill inte alls gå dit och inte veta vad jag skall skriva och därmed hita på jättefåniga svar på frågor som borde vara lätta. Inte konstigt att min klass tycker att jag är stoo-peed.

And I'm so cold
I gave all my warmth to some fucking asshole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0