Bone daddy

Nu är jag på dåligt humör. Jag blir skitlack på att folk vägrar svara när jag skriver något. Det är väl inte värre än att säga "Nej, vi har inte tid/lust" istället för att bara hålla käften och totalignorera mig? Stör mig enormt. Hur kul är det när folk kan hjälpa alla andra men ingen vill hjälpa mig? Jag vill väl också levla?

Djävla surt.

Skall äta lite, får se vad jag gör sedan. Hade ju funderat på att spela ikväll, men om folk tänker bete sig som att jag har lepra så vetefan faktiskt. WoW är kul, men inte när folk är dumma. Det finns liksom ingen anledning för det.

Snart klar med mina fyra maskiner tvätt. Jippie yay. Har förlagt min ena nyckelknippa så jag kan inte boka ny tvättid förrän jag hittar den.

Håller mig undan från att skriva mer tills jag är på bättre humör. Det här leder ingenvart. Jag vill bara strypa någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0