B-movie Scream Queen

Mina Ed Wood-filmer har kommit! Hela fyra rullar av gamle Ed har jag att roa mig med nu, mycket nöjsamt och tacksamt. (dock surar jag över att jag inte har filmen Ed Wood på DVD, jag har den bara i VHS-format :/) Jag gillar dålig film :) Bästa dåliga filmen är dock den man får se i sällskap med Tom Servo, Crow T. Robot, Mike/Joel samt Eric & Leo! Bad movies at their best, Mystery Science Theater 3000 är min kärlek.

Nu skall jag studsa till Coop och införskaffa fläskfilé och chips. Ikväll är det Top Model. Först skall jag käka fläskfilé och typ se klart Battle Royale, och sedan kan jag äta chips när jag ser på Top Model. Sedan kanske jag spelar lite WoW. Jag spelar nog lite innan klockan nio också. Jag vill leeevlaaa.

Det vackra  vårvädret gick och gömde sig.
Fast det är ganska fint när det är mulet och dimmigt också... Jag är inte så petig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0