A phantom demon

Idag ÄR stor kärlek. Att stå på perrongen i vårskor och vårjacka och dansa i solskenet till tonerna av Buddy Holly, när man känner en svag doft av vårblommor och genom musikens ljuv kan höra småfåglar kvittra - hur undviker man då att hjärtat brister?

Funderar på att blondera håret igen. Jag är sugen på hår som går i vårens färger. Solskenshår. Jag skall se över min budget och se hur jag gör. Mrrr. Solsken. Solsken får min hud att lukta jättegott. Tycker jag, i alla fall ;)

Har fått min första omgång från Discshop. 50 horror movies eller så är det 50 Drive-in classics. Skall hämta dem strax, och då även komplettera min ansökan till sommarens distanskurs genom att posta in mitt betyg.

Jag älskar idag. Idag är en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0