A million lightyears from her

Solsken! Frågan är bara om jag har en bra kjol till min utlovade outfit... Men jag har en knallgul tröja, så tar jag jeans till så är jag ju i alla fall LITE solig, right? :)

Jag hoppas att jag minns rätt och att vi skall börja tio idag. Jag hittar inte mitt schema men jag har för mig att jag läst det. Eh. Hoppas hoppas! Men hittills har vi haft typ tio-tolv varje dag, så det vore ju olyckligt och fånigt om vi INTE hade det idag!

Det känns bra att lägenheten är städad. Då kan jag plugga lite och spela lite utan att känna mig stressad över golv som inte går att beträda.

Nu är det dags för smink samt letande efter endera byxor eller kjol - jag springer runt i trosor och min gula tröja och cute as it may be så är det INTE dagens outfit. (dock verkar det vara versalernas dag idag, hoho)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0