You know how I feel

Kvitter kvitter, whee! ^_^

Förvisso fick vi massor av klagomål och gnäll. MEN eftersom Nils avslutade lektionen med att säga "jag återkommer med slutgiltigt betyg, men alla får i alla fall godkänt!" så BRYR JAG MIG INTE, för vi får FUCKING GODKÄNT! :D

Annan nackdel: Jag ville se mitt namn och betyg i pränt från vår lilla kurs i integration, den jag skrev om "tre till fem språkliga fenomen på". Guess what? Han har inte fått mitt mail. Det ordnar sig förmodligen ändå, men GRARGAH! Typ. Just nu ligger jag på 28 poäng; får jag de sista tre har jag 31 och då är året redan ordnat, oavsett mina femton poäng i sommar eller ej.

Ringt till Nath, pappa och mamma. Idag är inte alls en sådan vedervärdig dag som jag förutspått; idag är en bra dag. Och ikväll skall vi instansa :) Jag skall bara dinga 63 först, och innan dess skall jag äta lite. Lite lite. Några mackor.

Mrrr :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0