Zombie loli goes clubbing


Yes, it's loli.

This is what I had in mind:
  • Jag behöver sy en headdress, och hittar jag vad jag tror borde finnas i källaren så fixar jag det ikväll.
  • Jag har en jättefin svart peruk med lockar och lugg; mitt naturliga hår är ju lite kort, so to say.
  • Svart kortärmad skjorta och vit rosett om halsen.
  • Min svart-vita korsett.
  • Min svarta lolikjol med vit spets på
  • och slutligen mina svarta lolistövlar.

Jag kan sedan glida runt hela kvällen och dra oneliners av slaget "In soviet russia, loli raep U!" och "loli haet pizza" och så vidare. /b/tard, jag? Nevah. :p



Andra bloggar om: , , , och

Kommentarer
Postat av: Anonym

/b/ sage is komming o get you

2007-08-07 @ 13:08:34
Postat av: Anonym

sage for epic fail

2007-08-13 @ 23:09:42
Postat av: Anonym

akta björnen!

2007-09-06 @ 00:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0