You were my victim, not my friend

The night cuts through her skin
And your heart starts beating faster
You feel the pressure within
As you look into her eyes


From Far Away
är så underbart gullig att jag piper förtjust flera gånger om i varje volym. Amanda vet vad jag talar om ^_^ Jag skall just påbörja bok 8. Då har jag sedan bara 6 böcker kvar, ack och ve! Nåväl. Nu har jag flertalet kompletta uppsättningar manga:
  • Maison Ikkoku
  • Othello
  • From Far Away
  • Pita-ten
Well, exsqueeze me for liking manga, då ;)

Stora Gumman har kukat ur lite smått och hackar och har sig, så jag gav upp att försöka lyssna på musik via henne. Min iPod får agera musikspelare just nu. Förstår inte alls varför Stora Gumman beter sig som hon gör, men jag har för mig att Lilla Tösen betett sig liknande någongång. Då räckte det med omstart, men trots att jag startat om Stora Gumman vill hon inte sluta hacka. Om någon som läser detta är en hejare på datorer och deras moodswings så är jag idel öra om ni har något bra tips på hur jag kan få henne att sluta bitcha mot mig!

...jag vill lyssna på Kraftwerk. När jag gick i åttan fick jag ett band med Kraftwerk av en söt kille i min klass. Det var trevligt. Jag gillar söta killar och musik i kombination med varandra! En gång i ettan på gymnasiet sjöng en kille för mig i en korridor när jag försökte komma på titeln på en DLK-låt jag nyligen hört för första gången. (När Kristoffer spelar Flipperspel) Det var rart :)

Nu skall jag läsa vidare. ^^



Izark och Noriko
Vad då sötaste kärleksparet? (^_^) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0