Wake up and smell the coffee

Jag har en känsla av att det får bli sent ikväll, och tidigt imorgon, om jag skall hinna med allt. Jag är fortfarande fast på steg två av fyra, och nu har jag ändå suttit i vad då, nio timmar? Ja, perhaps är det lite knepisch att posta inlägg här då och då, men jag blir tokig om jag måste sitta och stirra in i skärmen och försöka formulera mig så att jag OCH Eva förstår vad jag vill ha fram. Som sagt; jag räknar allvarligt talat inte med att få G på den här. Dock kan det vara intressant att se hurpass mycket av den jag faktiskt får rätt på. Grr, textanalys my ass.

Vi skall plocka ut tre-fyra stilpåståenden. Sedan skall vi under hela analysen bevisa att vi har rätt i våra stilpåståenden. Två av mina borde vara ett, och är förmodligen inte ens ett stilpåstående. Jag vill visa att texten är berättande, alla bevis talar i stort för att den är beskrivande, och skillnaden är ganska stor analysmässig.

Med mamma i telefon:
C: Det känns som att jag är ute och cyklar med den här analysen.
M: Men Carina... du har ju ingen cykel.
C: Då kan du ju tänka dig hur vilse jag är!

Ricard vill komma hit när han har lov. Det hade ju varit helt swell!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Snygg design du fått till!

2007-01-17 @ 21:13:42
URL: http://annilelica.blogg.se
Postat av: Zombielicious

Tack så mycket! ^_^ Jag är väldigt nöjd med den själv :)

2007-01-17 @ 21:26:29
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0