Vill du fly med mig?

HerreGUD vad jag inte alls tycker om primär satslösning! Jag gör mycket hellre fullständig satslösning, jag tycker att den är enklare. Ringde Lotta och beklagade mig lite, och insåg att hon har skrivit ner helt andra saker än vad jag har. Eh he he, jag är sååå screwed. Nå, det här är en sak vi skall göra och lämna in för att Marit vill se hur bra vi är, så det är inget som hela betyget hänger på. Så snart jag får min Grammatik på Villovägar skall jag läsa i den, samt sätta igång med Svensk Universitetsgrammatik för Nybörjare igen, så kanske jag börjar känna mig lite säker på allt detta igen. ...hoppas jag ;)

Nu skall jag laga lite mat, och sedan försöka göra klart. Sedan skall jag spela WoW med Caroline! (det är alltså Nightfright Scarshield Legion ni skall hålla utkik efter ikväll!) Måste, innan jag går till sängs ikväll, komma ihåg att flytta in Kiiri på ett värdshus också, så har jag en hel level rested att roa mig med imorgon. (plus att jag skall beställa tågbiljetter, räkna ut hur mycket mina räkningar går på samt kolla om möjlighet finnes att flytta Kiiri till annan server, phew, mycket att tänka på idag.)

Jag är orolig över att jag trots allt håller på att få feber.

Förresten måste jag posta bejb och video åt er idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0