Tystnaden kysser din glödheta mun

Det är lite paus från datorspelande idag. Istället lyssnar jag på musik och läser manga. Dock klar med Maison Ikkoku, så nu skall jag läsa om hela From Far Away så att jag är up to date när jag får mitt paket från SF-bokhandeln. ...vilket jag tycker att jag redan borde ha fått; både det och det från bokus är beställda för en vecka sedan och inget av det har snubblat in på dörrmattan än.

Jag funderar på att strunta i att köpa skoluniformen och istället köpa en korsett jag velat ha nu i två år. Jag har mailat Morgana Femme angående den, eftersom jag tyvärr råkat städa bort det mail med information om korsetten i fråga som jag fick av dem för ett år sedan, så jag hoppas på snart svar och att jag hinner få den tills mitt födelsedagskalas! Beroende på vad de svarar så kanske jag köper den söta skoluniformen istället. Eller så slår jag på stort och köper båda, om nu pengarna räcker. Kan kanske be mamma köpa skoluniformen åt mig... Hm...

Lyssnar på Loke och känner mig musikalisk. Nackdelen med att åka tåg istället för att cykla: möjligheterna att gasta med i musiken i lurarna reduceras drastiskt. Jag vill inte störa mina medresenärer med min falsksång, så istället mimar jag, haha. Värsta Småstjärnorna :D (omg jag hatar sjungande barn!)

Min kamera är verkligen borta. Och det går inte alls för sig att slänga över bilder från mobilen in i datorn, för Windows suger kuk och min mobil är ett as. Blä.

Tror att jag skall ge upp datorn för kvällen och istället gå till sängs med lite manga, så att jag inte är helt zombiefierad i skolan imorgon. Vi skall gå igenom inlämningsuppgift ett, den jag gjorde primär satsindelning på i måndags. Ursj.

Well, godnatt younglings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0