Thy sister thee crimson wed

Idag borde jag verkligen städa här hemma. I alla fall storrummet, liksom. Dock vill jag hellre spela WoW eller läsa klart From Far Away... Fast att städa borde ta max en timme, det är mest kläder och sådant som ligger utslängt över allt. Oh, det hade varit så mycket skönare, samt enklare att koppla av, om jag hade städat omkring mig när jag spelar. Skall försöka städa lite när jag postat det här, då. :)

Väldigt trött, vill sova mer. Dock vill jag inte offra hela dagen; det är bättre om jag försöker komma i säng i tid ikväll istället!
Måste ladda min iPod, eftersom jag hade igång den hela natten i stort sett.

Är inte helt klar i knoppen än. Ack, vad jag känner missnöje med att vara nyvaken. Och mitt huvud är helt mystiskt, det känns som att hjärnan sakta lindas in, varv efter varv, i sockervadd. Well, that will make it more tasty when it's time to eat it! :P

Yawn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0