Thorn in my side

Dagens färger är svart och vitt. Mest svart, dock. Och så röda naglar. Egentligen borde jag börja ta sådana där dagens outfit-bilder, jag har ju ganska snygga kläder för det mesta. Men jag vejne... Om någon tycker att det är en asbra idé kan ni ju lämna en kommentar om det, jag menar; tycker två-tre av er stadiga läsare att jag skall det så kör i vind. :P

Lyssnar på Thorn in my Side och viftar på tårna. Mitt tåg går om en timme - why oh why sov jag inte en timme till?
Nåväl. Nu skall jag ta itu med skolarbetet, sedan kanske jag vinkar hejdå innan jag beger mig. Annars petar jag in ett inlägg här när jag återkommer igen. I alla fall ifall det har hänt något jag vill dela av mig av - typ fler svidfittor på tåget eller något.

I was feeling complicated, I was feeling low
and every time I think of you I shiver to the bone
(tillsammans med Moskau är det här en av de bästa låtarna i världen, man tröttnar ALDRIG)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Gör som du vill. Själv är jag lite trött på outfitbilder, alla har ju sådana nft. Men känner du att det passar din blogg är det väl bara att köra ;)

2007-01-09 @ 11:09:13
URL: http://annilelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0