The Amazing Maze

Oh. Igår somnade jag normalt! Jag släckte lampan klockan två, lade huvudet på kudden, och inom en halvtimme sov jag! Hoppas bara att det håller i sig också, och inte bara var en tillfällig trend. Even though jag inte kunnat sova ordentligt hade jag ändå hellre haft föreläsning 10-12 istället för 14-16 idag... Det blir lite dåligt bloggat idag, för jag far vidare till Helsingborg för att fika med Smege när jag slutar. (så mitt första mission idag är att hitta sladden till min iPod så att jag kan ladda batteriet i den, för det blir lite tågåkande idag!)

Skall även se till att flytta pengar så att jag kan köpa åkkort...
Mm, det känns bra att vara hemma i Skåne igen :) (fast jag saknar självklart allt jag lämnade på gotland)

Nu är det dags att klä på sig och sådana saker. Jag åker hemifrån om två timmar, så jag behöver inte stressa med något, men jag vill ändå vara klar i tid ifall något strular.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0