Suddenly you realize your lover was a zombie

...hahaha, förresten: när jag skulle städa ur sängen sängen igår (flytta alla mina tusen stora kuddar) så råkade jag sopa till mig själv och samtidigt riva upp ett litet skärsår på läppen! Så nu har jag ett halv centimeter stort rivsår som svider och klagar. Hur skicklig är man inte om man lyckas skada sig själv så?

Fler skumma skador:
  • När jag skulle dra isär två djupfrysta panerade rödspättor som fryst fast i varandra råkade jag dra den ena längs handleden. Det var ungefär som att sandpappra handleden. Jag har fortfarande ett svagt ärr efter den episoden.
  • Jag råkade lägga armen på kaffebryggaren på jobbet. Kaffebryggaren hade stått på i tretton timmar den dagen. Jag har numera ett L-format brännärr på armen.
  • När vi var på Kastaria 2005 ville jag såga ved mitt i natten när jag hade tråkigt. Det slutade med tre stygn i vänster pekfinger på Karlskoga sjukhus. Och yeah, jag har fortfarande ärr efter det :P
  • När jag var yngre och bodde hemma och pratade i telefon brukade jag alltid göra dumma saker som hoppa i sängen (resultat: jag slog huvudet i väggen eller föll ur sängen) samt stoppa handen i fläkten för att se vad som händer. (resultat: d'uh)
  • Jag har i stort sett alltid en massa blåmärken jag inte har en aning om varifrån de kommer. Just nu har jag mängder på benen, men jag kan inte alls minnas att jag har slagit mig. Håhå, jaja.
Nu skall jag städa. Pray att jag klarar det utan att skada mig mer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0