Something's gotten hold of my heart

Städdag idag. Skall klä på mig, göra bra playlist och sedan rocka loss. Det handlar mest om att sortera kläder; får jag det gjort så går resten snabbt sedan. Å andra sidan är det väldigt lätt att fastna om man börjar vika kläder och sådant... En idé är ju visserligen att lägga alla kläder i en hög på sängen och vika dem samtidigt som jag ser på tv eller något senare. Hm... Helt klart värt att fundera på.

Spöregn idag. Jag tycker att städa när det regnar ute, det känns liksom ...passande.

Well, dags att get going så att jag hinner klart innan vi skall se på film ikväll! Skall se ifall Simon vet hur den där switch/router-grejen fungerar, så att jag kan rädda min musik! (Eller, Caroline, vet Magnus hur en sådan fungerar? Jag har nämligen noll koll ^_^)


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag hade städdag i torsdags, o då fixa jag också ihop en riktigt bra playlist, det är faan A och O när man städar!!

2007-01-20 @ 13:15:07
URL: http://teresealex.blogg.se
Postat av: caroline

magnus kan han.

2007-01-20 @ 14:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0