Sleeping Zombie

Jag drömde att jag och Caroline skulle gå på en fest som helgon anordnade. Festen var uppe i ett träd på en båt, jag skulle bara dela ut tidningar först. Eller reklam, det var någon annan som delade ut tidningar; ibland var han någon okänd kille med rosa hår, ibland var han Johan A med rosa hår och ibland var han ..erm... Basshunter med rosa hår. (du har smittat mig med dina basshunterdrömmar, din niding!) Jag cyklade på broar och i backar och i vatten och spelade hjälplös för jag ville ha uppmärksamhet från killen, men det gick inget vidare. Det var något band som skulle spela på helgonfesten också... typ Rockbitch. Caroline väntade på mig utanför ett fritids där jag varit och delat ut tidningar, det låg nere i en stenkällare i en skog inne i ett stort hus.

Lagom märkligt.

Nu är jag trött, men ändå bättre. Skall posta en bejb och en video åt er, sedan skall jag hämta mitt tentagodis och min coca cola och köra vidare. Trodde först att jag inte skulle kunna somna förut, och när jag vaknade trodde jag att jag sovit längre än jag tänkt - jag somnade någongång efter halv två. Så, lite mindre än en och en halv timme, men det är nog bra.

Kommentarer
Postat av: caroline

moahahaha

2007-01-17 @ 17:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0