She loves naked sin

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
3 på den ena, 4 på den andra.
Vilken svordom använder du mest?
Fan
Äger du en iPod?
Japp, en 30gigare.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Nej.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Phantom of the Opera.
Har några av dina vänner barn?
En bekant har det, och en klasskamrat, men ingen av vännerna.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror ju på hur mycket jag vinner. De där sakerna jag dreglar över på eBay, I guess. Och ett soffbord.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Jao, någongång så.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Jag dricker bara vanlig mjölk, i form av o'boy.
När var senast någon stötte på dig?
Um... några veckor sedan?
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Radiobilarna och Virvelvinden. Fast sedan mår jag bara dåligt.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Njae.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart.
Hur många syskon har du?
Två bröder. Hade en syster också.
Äger du några band t-shirts?
Ahyeah, Misfits ftl <3
När flög du senast?
När vi for hem från USA.
Läser du för skojs skull?
Självfallet.
Pratar du några andra språk?
Engelska och tyska.
Har du en stationär dator eller en laptop?
En av varje.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
En tatuering hade varit trevlig, men jag lär ångra mig senare.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej.
Vad har du med dig in på bion?
En vän, godis och cola.
Vem var din favoritlärare?
De två lärare jag hade i Media, min tysklärare, min lärare i grafisk design och så självklart, mina musiklärare från Solberga. <3
Vad har du för väder?
Solsken.
Har du en blogg?
...
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor.
Gillar du din boendesituation?
Självklart.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Åtta.
Äter du frukost dagligen?
Jag äter aldrig frukost.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej.
Vilken är din favoritfrukt?
Just nu är det äpplen, av sorten Pink Lady.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Uh, nej?
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Alltid.
Vad var det senaste du åt?
Pannkakor med sylt.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Genom att diskutera förslag med varandra. De ville döpa mig till Carin, men det hette en i personalen i affären, så då blev det Carina.
Gillar du senap?
Nej.
Sover du på sida, mage eller rygg?
Oh baby, anywhere anyplace.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Oj... Jag fuskar och svarar en person från en manga istället: Otonashi Kyoko ifrån Maison Ikkoku.
Har du någonsin köpt något från eBay?
Japp.
Tycker du om att krama folk?
Ja, men jag försöker undvika det eftersom jag kramas för mycket och folk blir obekväma till mods.
Skulle du säga att du är trendig?
Nepp.
Äger du en digitalkamera?
Jao, men den är borta.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Nej, jag gillar inte att prata i telefon.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Senast jag verkligen grät över en bok var när jag läste Test of the Twins. Det var för mycket syskonsorg, det var för snart efter Annas bortgång.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, borde jag få det? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0