She is the night

Kiiri är 40! Jag behöver 30 guld, sedan har jag min pållehäst. Jag har två saker i AH, men de får jag MAX tre guld för. Så... 27 guld, någon? *ler sött*

Nu är jag hungrig, men jag har inget hemma. Skall gå till macken och hämta mitt Bokuspaket. Funderar på att steka pannkakor ikväll. Jag har två ägg, det borde ju räcka... Då kanske jag till och med kan dukta mig lite och diska? Det hade varit bra, onekligen.

Det blev jättefint med mitt döskalledraperi från Lagerhaus! Skall hänga upp de svarta spetsgardinerna sedan, och bädda om sängen med helt svarta lakan; goff goff goff!

Peppar peppar, men det verkar som att jag kanske trots allt har tvåtusen spänn att äta mat för den här månaden. I så fall klarar jag mig. Skall kika på mitt konto igen om några dagar, kanske är det någon räkning som dröjer lite med betalningen...

Eep, hungrig mage, trött Zombie. Mack nu. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0