Seduce the silence

Phew, nu är min blogg normal igen. Smege kom som sagt var på vad felet var: Jag postade ett inlägg som hade taggar i titeln. Detta ändrades illa kvickt till tre punkter, och nu är världen återställd igen. Såg INTE fram emot att få spendera morgondagen med att göra om hela min surt förvärvade men snabbt fördärvade kod.

Lyssnar på Misfits, har målat naglarna blåa, och har ont i halsen. Ingen Viktor kom online, får sms:a och se hur det är med honom. Vill han inte umgås med mig imorgon skall jag städa här hemma istället. Bädda om, sätta upp gardinerna, kanske åka till Lund och köpa lite ljusstakar (sex ljuslyktor -i snygga färger- på Lagerhaus för 100:-, eller 25:- styck)eller något... Eller den fina sänghimmeln... Den vill jag ha, men jag vetefan hur jag skall få upp den. Sänghimmeln, alltså :P Man måste nog borra upp en skruv i taket, och jag har inga borrsaker, alls. Jag har skruvmejslar och tänger, och det är typ... it.

Jag skall kolla upp vad färg kostar också. Hur går det till när man målar om? Är det bara att måla i lugnan ro, eller måste jag flytta ut ur lägenheten under tiden det står på? Kan möblerna ställas mitt i rummet med lite lakan över, eller måste jag ta ut dem ur rummet helt och hållet? Om jag inte kan bo kvar när jag målar så får jag våldsgästa någon av mina vänner, och helt enkelt låta bli att måla just de dagarna som Ricard är här. Ser gärna lite tips på den här fronten, om någon känner sig manad! (och vill någon hjälpa till att måla är ni hjärtligt välkomna, så dricker vi saft och rockar till Cryptkeeper Five ^_^)

Surfa på Rusta nu, de har färg har jag för mig. Borde vara ett av de billigaste ställena... Eller har kanske IKEA färg? Well, kolla runt lite, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0