Schöne Frauen suchten seine Nähe

Nästan färdigstädat nu. Har lite stuff som skall ner i källarförrådet, och så skall jag dammsuga, men bortsett från det så är det nice and shiny!

Nu skall jag duscha, för det är bättre att dammsuga och flytta saker när Simon är här än duscha. Sedan vet jag väl inte om han håller med om det, men jag bestämmer ^_^

Stående synligt i min lägenhet har jag 24 par skor. Sedan har jag ett gäng till i källaren, och i garderoben. Jag som en gång i tiden hade sextio par skor har nog bara fyrtio par nu... Nå, jag klarar mig. En del av dem har dock liiiite för höga klackar för att det skall vara något man springer runt i till vardags. (Sötnosarna på golvet framför elementet har en platå på tio centimeter och klackar på nästan tjugo = Lilla Zombie blir låååång!) Tjugocentimeters lackhiheels är inte riktigt skolan rätt forum för, tro't eller ej ;)

Well, duscha. Mrrr, varmvatten, rent håååår <3

I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0