Post some farking cats!

Slutligen, sängdags. Det har varit en märklig dag med 162 besökare på min lilla blogg. Hur i hela fridens namn kunde jag helt plötsligt få hundra besökare mer än vanligt? Nå, jag klagar inte! Jag uppskattar bara uppmärksamheten jag, och ni som kikat förbi en snabbis är hjärtligt välkomna tillbaka, om ni nu inte tycker att jag är jättetrist och tradig.

Min säng ser - genom hyllorna här bredvid - oerhört lockande ut. Jag har Batman-lakan i sängen, vilken kvinna kan neka Batman när han vill kela? Jag sade faktiskt till Lotta i morse att jag delat säng med Batman under natten, hon såg lite förbryllad ut. Nå, jag är väl inte alltid så logisk. Kanske.

Däremot, angående dagen och hej och hå, så har jag riktigt snygga ben i mina Stop Staring!-jeans och med kilklackade skor till! Varje gång jag gått förbi en fönsterruta i rätt höjd har jag nöjt gluttat på mina ben. Ja, har jag nu något på mig som jag faktiskt gillar så tänker jag banne mig gilla det högt och ljudligt också! Jag skäms inte. Jag klagar hela tiden på så mycket annat på mig själv, så när jag väl egoboostar så får ni tacka och ta emot, eller skippa just det här stycket när ni läser.

Nu när klockan slagit om från fredag till lördag bjuder jag på en av mina favoritbilder, Caturday till ära:






























Det här är helt seriöst den roligaste bilden i världen. Jag skrattar lika lyckligt åt den varje gång jag ser den ^_^

Well, sovdags för Lilla Zombie. Jag somnar snart framför datorn, och då blir ju Batman besviken.

Godnatt, mina vänner!

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Jag spanar in my ass i skyltfönster lite för mycket för att det ska gillas av andra att höra det, hahah, man får ju inte tycka om delar av sig själv. X|

2007-01-20 @ 08:07:32
URL: http://skinheadxbarbiedoll.blogg.se
Postat av: Zombielicious

Folk är så fåniga! Jag tänker fortsätta spana in mina snygga ben, på samma sätt som du skall fortsätta spana in din rumpa ^_^ (jag hade jättesnygg rumpa när jag var yngre, nu tycker jag att den är för liten och platt :P)

2007-01-20 @ 12:17:50
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: Fröet

Haha...vilken evil katt;)

2007-01-20 @ 13:06:37
URL: http://litenfro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0