Ouchies

Oh bummer, jag halkade till i köket och lyckades på något vänster knacka till axelleden, och nu har jag asont i min högra arm/axel. Stor nackdel.

Skall pausa lite, smälta mackorna, och sedan blir det stordisk galore i köket. Imorgon skall jag vara i skolan klockan nio, så jag behöver gå upp senast halv åtta för att slippa stressa, meaning jag måste gå till sängs vid elva-tolv inatt för att orka. Funderar på att köpa lite godis och läsk att ha imorgon när jag tentar, får se ifall jag orkar dra mig till Coop ikväll. I så fall måste jag byta kläder; jag glider runt i ett par trasiga jeans jag köpte när jag var tretton (de passar fortfarande utmärkt, så det så!) och en teeshirt jag köpte när jag var elva (dito) och måste i alla fall få på mig ett par långkalsonger för att inte behöva frysa om gumpen.

Vi får se. Det hade varit skönt att ta en liten promenad om en timme eller två...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0